Вибір палива для забезпечення надійності чергового режиму

Типи палива для дизельних двигунів можуть змінюватися від летючих речовин і гасу до важкої паливної нафти. Більшість дизельних двигунів розраховані на широкий діапазон типів палива в зазначених межах. Наведена нижче інформація допоможе Вам вибрати необхідний тип палива, що забезпечує кращі характеристики і надійність роботи генераторного агрегату.

 

Типи палива

Якість палива може стати вирішальним фактором при забезпеченні терміну служби двигуна і його характеристик. Для дизельних двигунів пропонується широкий спектр типів палива. Їх якість залежить від технології очищення і природних властивостей сирої нафти, з якої виготовлялася паливо. Наприклад, паливо може бути отримане при температурі кипіння від 148 ° до 371 ° С (від 300 ° С до 700 ° F) і мати багато комбінацій інших параметрів.

 

Додаткові домішки, присутні в низькосортному паливі, можуть викликати димний вихлоп і більш сильний запах. Це може виявитися небажаним при використанні генератора в лікарнях, торгових залах і житлових кварталах. Тому, при виборі типу палива необхідно враховувати розташування, застосування та умови навколишнього середовища.

 

Власник генераторного агрегату може застосовувати низькосортне паливо, якщо високосортне паливо не завжди є в конкретному місці або для економії, незважаючи на більш високі витрати на обслуговування двигуна. У цьому випадку необхідно часто перевіряти стан мастила для визначення формування відстою та збільшення осаду в машинному маслі.

 

Крім використовуваних в дизельних двигунах різних типів палива, іноді застосовується паливо для реактивних двигунів, особливо у випадках, коли воно доступніше, ніж паливо загального застосування. Реактивне паливо має більш низьку теплотворну здатність (BTU) і якість мастила. В результаті паливні системи деяких дизельних двигунів повинні зазнавати змін для роботи з цим видом палива. Перед застосуванням реактивного палива, будь ласка, проконсультуйтеся з фірмою FG Wilson

 

Надійність роботи дизельних двигунів може змінюватися в залежності від типу палива і залежить від багатьох факторів, включаючи характеристики палива і умов роботи двигуна.

 

Види палива під загальною назвою “високосортні”, рідко створюють проблеми через утворення шкідливих відкладень і корозії. З іншого боку, хоча очищення та покращує якість палива, BTU і теплотворення палива знижуються. Внаслідок більш високосортні види палива забезпечують декілька меншу потужність, ніж той же кількість низькосортного палива. Зазвичай ці переваги низькосортного палива менші порівняно з витратами на запуск і більш частий капітальний ремонт. Тож, перед використанням низькосортного палива необхідно оцінить можливі проблеми і додаткові витрати.

 

Типи палива з високим вмістом cіpки викликають корозію, знос і накопичення осаду в двигуні. Типи палива недостатньою летючості або важкозаймисті можуть залишати шкідливий осад в двигуні і можуть ускладнити запуск або роботу в несприятливих умовах. Використання низькосортного палива може зажадати дорогих очищувальних мастил і більш часту їх заміну.

 

Рекомендації щодо вибору палива

Враховуйте властивості палива у відповідності з наступною таблицею.

 

Точка кипіння  

Цетанове число (мін.)  

Зміст сірки (макс.)

Зима 290°С (550°F) 45 0.5%
Літо 315°С (600°F) 40 0.5%

Підтримання свіжого палива

Властивості багатьох видів палива при тривалому терміні зберігання (кілька місяців) погіршуються. Для генераторів, що працюють в режимі резервування, переважно зберігати рівно стільки палива, обсягу якого вистачило б на підтримання безперервної роботи генераторного агрегату протягом декількох днів або навіть восьми годин, так, щоб нормальне тестування двигуна проходило при повному баку протягом півтора років.

Іншим рішенням є додавання в паливо інгібіторів або отримання більшої віддачі шляхом використання палива, призначеного для інших цілей. Доданий в дизельне паливо смоляної інгібітор підтримує справний стан двигуна строком до двох років.

Якщо піч системи опалення використовує спалювач нафти, можна спалювати в цій печі дизельне паливо, підключивши двигун і піч до одного паливного баку. У цьому випадку для аварійного використання генераторного агрегату необхідний великий видаток дизельного палива, а його запас безперервно поповнюється, оскільки паливо спалюється в печі. Тому не існує проблеми із зберіганням палива.

Автономна надійність

У деяких зонах, де є дешеве джерело природного газу, для безперервної роботи в генераторних агрегатах використовуються двигуни з іскровим запалюванням, що працюють на природному газі. Однак, їх не рекомендується використовувати для роботи в черговому режимі. Система управління та подачі природного газу суттєво ускладнюють установку і виграш у вартості від його використання. Більш істотно те, що зменшується надійність забезпечення живлення в аварійному режимі. Крім того, що двигун, що працює на природному газі, менш надійний порівняно з дизельним, часто буря або будь-яка випадковість можуть призвести до неможливості подачі електроенергії і, отже, подачі газу. Тому може виникнути ситуація, коли двигуни, що працюють на природному газі, не зможуть використовуватися в той самий час, коли це потрібно.

На противагу цим двигунам, дизельний двигун з розташованим поряд паливним баком є автономною системою, яка не залежить від зовнішнього впливу. Вона більш надійна і забезпечує більший захист у черговому режимі, ніж системи, що залежать від комунальних служб подачі палива.