Постійне підвищення кваліфікації персоналу - запорука успіху в роботі з клієнтами!

obu4enie novoct ukr

Останнім часом усі великі компанії говорять про те, що вони перш за все керуються клієнтоорієнтованим підходом у своїй роботі. Але кожна компанія вкладає в «клієнтоорієнтованість» свій сенс, своє керівництво до дії. З приводу того, що ж все-таки має лежати в основі клієнтоорієнтованого підходу, існує безліч питань для дискусій.

Більшість теоретиків і практиків все ж таки прийшли до єдиної думки, щодо того, що клієнтоорієнтований підхід в першу чергу повинен починатися з внутрішніх змін в компанії. Саме тоді, коли кожен співробітник буде піклуватися і щиро співпереживати з клієнтом про його проблеми, тоді і клієнти почнуть проявляти більшу лояльність по відношенню до компанії.

Саме тому компанія МАДЕК постійно проводить навчання для свого персоналу і дилерської мережі. Цей квітень місяць видався надзвичайно багатим для навчання. Підвищення кваліфікації та тренінги проходили відразу за трьома напрямками:

novoct 1         • Наші фахівці департаменту енергетичних рішень пройшли навчання в Австрії.
        Основною темою навчання став продаж газового обладнання, потужністю від 400 до 4300 кВт.
novoct 2          • Другим, на порядку квітня, стало навчання регіональних представників по сервісу.
         Навчання проходило на території авторизованого навчального центру FG WILSON в м.Буча
novoct 3           • Пройшли п'ятиденний тренінг співробітники комерційної дирекції та департаменту маркетингу.
          Темою тренінгу стали переговори з клієнтами.

Якщо ВИ також бажаєте вдосконалити свої знання в області систем резервного та гарантованого енергопостачання - залишайте заявки на нашому сайті: button ukr